Friss topikok

  • vizslafun: Sziasztok! Kicsit régen jártam erre, de örömmel olvasom, hogy sikeresen levizsgáztatok Luluval! Gr... (2010.02.04. 07:53) A Vizsgáról...
  • robertdani: jé, nekünk is ilyen piros játékunk van, és a kutya neve is lulu. :-) (2009.09.14. 20:34) Bulldog-piknik!!!
  • paul&shark: Szívesen megjelentetném ugyanis a blogomon :) (2009.06.25. 16:49) .....
  • rinkafuka: Köszönjük!!!! (2009.06.22. 13:57) Vizsgaláz
  • Maxine: A francia bulldogok szeretik a punk zenét? :) (2009.06.21. 20:44) Megint híres!

kutyablog

életünk luluval

Kutyabarátok

2008.08.19. 10:28 rinkafuka

Szegény Lulu

Luluba beültettek egy jó kis chipet. Sajna nem GPS-t, szóval nem fogjuk tudni hol van, ha egyszer elveszne (ne vesszen el, kérlek-kérlek!!!), de ha a megtaláló vissza akarja adni csak elviszi a kutyát egy állatorvoshoz, aki odarak a nyakához egy chip-leolvasót és már ki is köpi a rendszer a címem és a telefonszámom. Jó, mi?

Szegény Lulu nagyon betojt a doktornál, pedig a cucc belövése előtt direkt adtak neki egy fájdalomcsillapító injekciót, mert a képen látható szerkezet tűje igen vastag, nem kellemes ha azt a kutya bőrébe szúrják. De Lulu már az első, fájdalomcsillapító szuri előtt beijedt és totálisan a karomba csimpaszkodott, gyakorlatilag felcsavarodott rá. Rendes volt a doktor, hogy nem is szerelte le rólam, hanem ebben a pozitúrában maradhatott a kutya az egész procedúra alatt (félek is, hogy megutált, mivel hagytam hogy ezt tegyék vele).

Itt vizsont véget is ér minden jó, amit a doktorról mondhatok, ugyanis jól átvert bennünket. 6000 forintot kért ezért a ki műveletért: 3000-et a berakásért, és másik hármat állítólag azért, mert ennyibe kerül a chipet beregisztrálni a petvetdatába, az intenetes nyílvántató rendszerbe. A bibi csak annyi, hogy utólag kiderült, ez nem is igaz. Bonbon barátunknak csak 1000 forintjába került ez az egész, mert ennyi a regsiztáció díja és nem 3000 és további összegeket nem követelt tőlük a doktor a chip berakásáért. A mienk viszont mélyen a szemünkbe nézve állította, hogy ez az ára, úgyhogy azt hiszem nem is megyünk többet hozzá. 

Aztán folytatódtak Luluval a rossz dolgok, szombaton, életében először több mint 10 órát volt egyedül, mivel mi kimentünk a Szigetre.

Tegnap pedig hasmenése lett, reggelre csinos kis kupacokat csinált az előszobába és aztán napközben is folytatta.

És hogy mára is jusson valami: pár napja bedugult orrából elkezdett dőlni (na jó, folydogálni) a takony. Majdnem el is rohantam vele az orvoshoz (egy másikhoz), de aztán mégse, nem akartam túlreagálni. Remélem jó döntés volt, mert holnap ugye nehezebb lesz bármiféle ellátáshoz jutni, pénteken meg elutazunk és nem szeretném, ha gondviselőinek kellene őt doktorhoz cipelni. 

9 komment

Címkék: chip hasmenés állatorvos


A bejegyzés trackback címe:

https://luluvalazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr45622638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrienn & BonBon 2008.08.19. 23:14:43

Szerintem egy csinos kis megfázást szedett össze magának. A doki max ad neki valami antibiotikumot meg széntablettát. De lehet, hogy kutyabaja...

Adrienn & BonBon 2008.08.19. 23:19:32

www.petvetdata.hu/ ellenőrizd le a chipet, hogy egyáltalán fent van Lulu az adatbázisban. Remélhetőleg igen....

Faddiné Ági 2008.08.25. 20:17:03

Ezt nem értem.
Én elküldtem nektek a törzskönyvet és a chippet is.
Nem tetettétek be?
Vagy ez másik?

AtaK 2008.08.26. 17:30:53

Legközelebb ilyen chipes dolognál szólj nekem. Ingyen és bérmentve beletettem és még regisztráltam volna. (csak neked, csak most). Igaz, egy életre megutált volna, ahogy Simon is tette...

rinkafuka 2008.08.27. 07:41:48

Francba! Igy lesz, Atak! De milyen nev ez?

AtaK 2008.08.27. 11:21:48

Olvasd visszafelé! Nagyon kreatív vagyok, tudom...

Mia · http://malacpuli.freeblog.hu 2008.08.31. 12:42:47

Szia, most találtam rátok :) nekünk 2000 forint volt az átregisztrálás :-S, átírták az én nevemre, ennyi. érdekes mindkettő, mert én is 1000 forintról hallottam, hmm..És megint kelleni fog, mert átköltöztünk, fantasztikus. Puszi Lulunak!

rinkafuka 2008.08.31. 17:24:28

Köszi! Nagyon jó a blogotok, örülök, hogy ránk találtatok. Üdvözöljük Szóját! (Nagyon tetszik a neve. A barátom nem eszik húst, úgyhogy mi tényleg egy csomó szóját eszünk..)

Mia · http://malacpuli.freeblog.hu 2008.08.31. 18:02:22

Akkor linkellek is nálam, hogy a " komoly" olvasótáborom is idetévedjen. Nem mi adtuk amúgy Szójának a nevét, de legalább egyedi :)
süti beállítások módosítása