Friss topikok

  • vizslafun: Sziasztok! Kicsit régen jártam erre, de örömmel olvasom, hogy sikeresen levizsgáztatok Luluval! Gr... (2010.02.04. 07:53) A Vizsgáról...
  • robertdani: jé, nekünk is ilyen piros játékunk van, és a kutya neve is lulu. :-) (2009.09.14. 20:34) Bulldog-piknik!!!
  • paul&shark: Szívesen megjelentetném ugyanis a blogomon :) (2009.06.25. 16:49) .....
  • rinkafuka: Köszönjük!!!! (2009.06.22. 13:57) Vizsgaláz
  • Maxine: A francia bulldogok szeretik a punk zenét? :) (2009.06.21. 20:44) Megint híres!

kutyablog

életünk luluval

Kutyabarátok

2009.06.06. 22:54 rinkafuka

utcai kiképzés!

Holnap külső terepen - azaz az utcán fog zajlani a kiképzés. Már reggel 7 körül ott kell lenni a kutyaiskolában, ahonnan egy három órás sétára indulnak az ebek és gazdáik. Én sajnos nem leszek jelen, E. és L. viszont igen és már nagyon várom a beszámolót utána. Lesz gyakorlat talált élelem megtagadására (ami Lulura nagyon-nagyon ráfér) és mindenféle más, amit eddig tanultak "éles helyzetben".

Ma én is voltam velük a suliban és Lulu rengeteget fejlődött egy hét alatt, igaz, gyakoroltunmk is vele... Már gyönyörűen fekszik és helyben is marad! Egy hete azt hittem, ezt sosem fogjuk tudni megtanítani neki.

Sajna megint jó béna voltam és nem vettem elemet a fényképezőbe, pedig már nagyon szeretnék képekben is beszámolni arról, hogy is mennek a dolgok az órákon.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://luluvalazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr751168294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása