Friss topikok

  • vizslafun: Sziasztok! Kicsit régen jártam erre, de örömmel olvasom, hogy sikeresen levizsgáztatok Luluval! Gr... (2010.02.04. 07:53) A Vizsgáról...
  • robertdani: jé, nekünk is ilyen piros játékunk van, és a kutya neve is lulu. :-) (2009.09.14. 20:34) Bulldog-piknik!!!
  • paul&shark: Szívesen megjelentetném ugyanis a blogomon :) (2009.06.25. 16:49) .....
  • rinkafuka: Köszönjük!!!! (2009.06.22. 13:57) Vizsgaláz
  • Maxine: A francia bulldogok szeretik a punk zenét? :) (2009.06.21. 20:44) Megint híres!

kutyablog

életünk luluval

Kutyabarátok

2008.12.10. 08:10 rinkafuka

új nevelők

 

Újra a fedélzeten és erőm teljében vagyok, szóljon hát a ballada a hétvégéről!

E. és én ismét egyszerre jártuk az országot (én Kaposvár, ő Szeged és Szombathely, de Lulu szerencséjére idén utoljára mentünk el egy időpontban), ezért Luká felügyeletre szorult.

Mivel hű barátja, Explosion időközben nevet és személyiséget változtatott a rendőrség tanúvédelmi programja keretében és most már csak a Sztahanovista névre hallgat, nem igazán ért rá Luluval foglalkozni (egy közös éjszakát azért bevállalt), sőt, mintha lelkesedése is megcsappant volna...

Ezért jó, hogy közben elkezdtük kinevelni a felvigyázók egy új generációját Juli személyében. Ő nagyon lelkes, imádja Lulut, gyönyörű szépnek és tökéletesnek látja és ha épp nincsenek együtt akkor is csak róla tud beszélni. (Ennek azért örülök, mert amíg csak én voltam így ezzel, nem nagyon értett meg. De most már őt is beszippantotta Luká varázsa.)

Juli barátja még zenei nevelésben is részesíti kutyát, aki ezt annyira szereti és élvezi, hogy miközben G. gitározik és énekel, be akarja dugni a fejét a húrok közé (a gitárba). Mondanom sem kell, hogy  Luká egyértelműen zseniális tehetség...

 

Ps.: A rendkívül jólinformált, Osvaldo nevű személy remélem  a bejegyzésből megkapta a választ korábban feltett kérdésére.

 

4 komment

Címkék: juli explosion felvigyázás


A bejegyzés trackback címe:

https://luluvalazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr30814307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

explosion1 2008.12.10. 08:57:50

Hát ez nem esett jól, igenis meg van még a lelkesedés, csak éppen nem most. És most jön a számon kérés: miért nem raktad ki a képet, amit Lukáról csináltam és E.-nek átküldtem mms-en? Ki vele az oldalra, nagyon jó lett. Ja és most éppen 25 órája egyfolytában az irodában vagyok, na de mindegy lesz ez még rosszabb is, és a személyiségváltást elfogadom, sajnos így van.

U.i: Remélem nem baj, hogy Luká az ágyban aludt velem:)

Osvaldo · http://szocio.blog.hu 2008.12.10. 10:50:52

ja, köszi.

már azt hittem ignorálva vagyok.
nagy testvér mindent lát. :D

explosion1 2008.12.10. 13:10:28

Még mindig az irodában vagyok.....
De már nem sokáig, nemsokára szívohamot kapok a sok koffeintől, már bele is nyilalt.....ég veletek. Szeretlek Luká

rinkafuka 2008.12.10. 13:40:12

Sisak! Vigyázz magadra! Mindannyiunk szíve megszakad, ha valami baj ér téged. (és a kutyát se tudjuk majd kire bízni...)
Most komolyan, mindenképp pihenj, ez már emberfeletti megerőltetés!
süti beállítások módosítása