Friss topikok

  • vizslafun: Sziasztok! Kicsit régen jártam erre, de örömmel olvasom, hogy sikeresen levizsgáztatok Luluval! Gr... (2010.02.04. 07:53) A Vizsgáról...
  • robertdani: jé, nekünk is ilyen piros játékunk van, és a kutya neve is lulu. :-) (2009.09.14. 20:34) Bulldog-piknik!!!
  • paul&shark: Szívesen megjelentetném ugyanis a blogomon :) (2009.06.25. 16:49) .....
  • rinkafuka: Köszönjük!!!! (2009.06.22. 13:57) Vizsgaláz
  • Maxine: A francia bulldogok szeretik a punk zenét? :) (2009.06.21. 20:44) Megint híres!

kutyablog

életünk luluval

Kutyabarátok

2008.07.30. 15:38 rinkafuka

Tini-terhes békavadász

Véget ért a nyaralás, újra itthon az aszfaltbetyár. Sokkal koszosabb és büdösebb, mint valaha és valószínűleg bolhás is, de különben minden rendben.

Rögtön a nyaralás első napján akcióba lendült, kísérletet tett az üdülőnk kertjében található valamennyi szilva (két nagy fa is van) felzabálására. Ennek eredményeként érkezésünk után cirka egy órával már akkora pocakja volt, mint egy mindenórás kismamának, ami még ettől a zabagéptől is nagy teljesítmény. Bevizsgáltuk a végtermék tatralmát, így tudjuk, hogy kb. 25 szem szilvát fogyasztott el. Sokat igazából nem tudtunk tenni ellene, ha leengedtük a kertbe, rögtön tömte magát. Másnap összeszedtük a szilvát és talán meg is csömörlött kicsit, úgyhogy átváltott egyéb, a kertben található, de kevésbé puffasztó ételek fogyasztására, úgy mint: fű, bot, gesztenyehéj, hangya, döglött, féli felbomlott békatetem. Ez utóbbin egy cseppet fennakadtunk, meglehetősen gusztustalan belegondolni, hogy ilyen dolgok fordulnak meg a szájában, amit naponta többször közel kerül az arcomhoz. De ezt még tudta fokozni, mikor némi birkatrágyát fogyasztott apáéknál a tanyán.

Le is vontam a következtetést, hogy semmi értelme megvenni azt a sok drága tápot, elég, ha elé teszünk egy marék füvet némi utcai szeméttel keverve és kész is az isteni vacsora. Tuti értékelné, ha nem is sokáig :-)

A Bukfenc és Jeromosra végül semmi időm nem maradt,de így is sokminden kiderült a kutyánkról, például, hogy mégsem annyira városi lélek, mint ahogy én naivan hittem. Tudom, nagyon naív vagyok, de akkor is meglepett, hogy a természet az ő természetes közege, hogy ennyire jól érzi magát odakint a szabadban. Olyan jól elvolt eddig  a lakásban, hogy azt hittem, más nem is tetszhet neki igazán. Nagyot tévedtem, de igyekszem majd sok parkban töltött idővel kárpótolni.

 

 

1 komment

Címkék: kaja nyaralás


A bejegyzés trackback címe:

https://luluvalazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr54592899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

explosion1 2008.07.31. 09:08:23

Én meg megmentettem egy élő kisbékát a biztos halál korkából:). Ínyenc falat lett volna Lulucseknek.
süti beállítások módosítása