Friss topikok

  • vizslafun: Sziasztok! Kicsit régen jártam erre, de örömmel olvasom, hogy sikeresen levizsgáztatok Luluval! Gr... (2010.02.04. 07:53) A Vizsgáról...
  • robertdani: jé, nekünk is ilyen piros játékunk van, és a kutya neve is lulu. :-) (2009.09.14. 20:34) Bulldog-piknik!!!
  • paul&shark: Szívesen megjelentetném ugyanis a blogomon :) (2009.06.25. 16:49) .....
  • rinkafuka: Köszönjük!!!! (2009.06.22. 13:57) Vizsgaláz
  • Maxine: A francia bulldogok szeretik a punk zenét? :) (2009.06.21. 20:44) Megint híres!

kutyablog

életünk luluval

Kutyabarátok

2008.10.30. 19:50 rinkafuka

kettesben

Az utóbbi napokban sokat voltunk Luluval kettesben. Őszi szünet van, nem kellett iskolába menni, a helyette betervezett országjáró körutamat pedig kénytelen voltam egy gyors lefolyású, ám annál kellemtlenebb betegség miatt elhalasztani. A végeredmény: itthon ültünk egész álló nap, csak mi ketten.

Ezt a tengernyi időt pedig a következő tevékenységekre fordítottam:

-alvás, fekvés, olvasás, tévézés, internetezés.

Közben pedig új beceneveket találtam ki L-nek. Eredeti becenevei a következők voltak: luluka, lulucsek, majom, malac. Ezt a közelmúltban megtoldottam a szerintem is borzasztó hangzású Luluci-val. Ezt továbbfejlesztve jutottam most el a Luci-hoz, ill. új kedvencemhez, ami nem más, mint a Luká. Luká, Luká, Luká - nem gyönyörű? Bolondosabb pillanatokban esetleg lehet még Lüká. Vagy: a kis Luká. Telefonban például már csak így kérdezem E-t: mit csinál most a kis Luká?

Ezen kívül buzgón dolgoztam még a kutya félrenevelésén is. Kézből etettem. Almával. Mert annyira imádom ahogy rastog a foga alatt... Minden kutyás olvasónak ajánlom, hogy próbálja ki, ha még nem tette, iszonyat jó az a hang, ahogy az almát eszik. És joghurttal is tömtem, mindig az övé volt, ami a pohárban megmaradt. Mert: annyira vicces ahogy kinyalja.

Azt hiszem kezd a kutyázás az agyamra menni, ezért jó, hogy holnap mégis belevágok az országjárásba! Igaz csak a második állomásra juthatok már el, de nem baj, azt hiszem egyértelmű, hogy jót fogok tenni a levegőváltozás, és Lulunak sem árt egy kis pihenés nélkülem.

 (Luká a képen épp jógázik,  hamarosan én is fogok!!!Csak arról nem rakok majd ki képet...)

2 komment

Címkék: jóga kényeztetés


A bejegyzés trackback címe:

https://luluvalazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr6741176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wendy 2008.11.01. 19:02:29

de a luká egy fiúnév...és én mindig a arra a lukára gondolok, akit én ismerek, és az meg nem fér össze a luluval, mert nem hasonlítanak. persze lulu sokkalta aranyoskább

rinkafuka 2008.11.01. 23:36:26

Tudom, wendy, tudom. Nekem is eszembe jutott az a luká is,de lulu is egy luká, hidd el. Csak másféle. És szerintem is nagyon aranyoska :-)
süti beállítások módosítása